Muy importante: Os informamos que debido a obras de rehabilitación que se están realizando en las instalaciones del Club, las carreras del mes de noviembre quedan aplazadas.

Os pedimos disculpas por las posibles molestias ocasionadas, y os mantendremos informados de la nueva fecha de las mismas.

Esperamos que los cambios que se están llevando a cabo sean del agrado de todos los pilotos.

Un cordial saludo.

Junta Directiva del Club ARCA.-

About Club ARCA

Escrito por Webmaster / Organización de Carrera el . Publicado en About Club ARCA

Club ARCA

Club ARCA has more than 20 years of huge experience in the organization of all kinds of races practically in all categories, either regional, national or international.

So that everything goes as we expect, we will have a race timing and direction team with a great and proven experience at national and international level.

Besides the lap timing and counting system with the best timing technological equipment available, we have double transponder equipment and a timing antenna, Wi-Fi connection and monitors, situated in podium and boxes.

Tracks and services

The circuit has the following services

- 132 pilot Covered Boxes capacity.

- Light and plugs at your disposal and at all the tables.

- Restrooms for men and women.

- Kiosk-bar.

- 140 people stand capacity.

- Technical Verification zone.

- Turning area with a 12 Volt connection.

- Auxiliary work-tables.

- Laundry sink, air and water.

- Engine starting area.

- 64m2 podium; 4,2m from pilot area to referee and race director area.

- Security fence on the track.

New 1/18 TT Track